گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۰۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۶۱۵۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٨/٢٣ - ۵۷۹ مورد

اورژانس خراسان شمالی در کانون توجه مسئولان ارشد کشور

یكشنبه ٨ مرداد ١٤٠٢ ساعت ١٢:١٩ ب.ظ   ( بازدید : 115 نفر )


در دیدارهای فشرده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با رئیس سازمان اورژانس کشور، دغدغه‌ها و مسائل این حوزه در استان با دکتر میعادفر مطرح و بر ضرورت توجه ویژه مسئولان ارشد کشور در راستای تخصیص منابع و اعتبارات تأکید شد.

 

به گزارش وب‌دا، دکتر تقی دولت‌آبادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: خراسان شمالی با توجه به کمبود آمبولانس و نیروی انسانی نیاز به توجه ویژه سازمان اورژانس کشور در تخصیص منابع دارد.

 

وی بیان کرد: در دیداری که با دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور صورت گرفت، تأکید شد با توجه به کمبودهای اورژانس خراسان شمالی در خصوص آمبولانس، نیروی انسانی و تجهیزات، نیاز به توجه ویژه در تخصیص منابع و مساعدت بیشتر سازمان اورژانس کشور وجود دارد.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: رئیس سازمان اورژانس کشور با توجه به مستنداتی که ارائه شد، دستوراتی را در راستای رفع دغدغه‌ها و خلأهای این حوزه صادر کرد.

 

دکتر دولت‌آبادی افزود: در ادامه دیدارها، با معاونان توسعه مدیریت و منابع و آموزشی و همچنین رؤسای ادارات تجهیزات پزشکی، آمبولانس‌ها و مدیریت حوادث سازمان اورژانس کشور گفتگوهای فشرده‌ای صورت گرفت و گزارشی از عملکرد و کمبودهای موجود ارائه شد.


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۳۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...