گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۰۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۹۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۶۲۳۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٨/٢٣ - ۵۷۹ مورد

مصدومان چهارشنبه سوری در خراسان‌شمالی به ۱۴ نفر رسید

چهارشنبه ٢٣ اسفند ١٤٠٢ ساعت ١٢:١ ب.ظ   ( بازدید : 26 نفر )


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: براساس آخرین آمار ۱۴ نفر در جریان برگزاری آیین چهارشنبه سوری و حوادث مربوط به آن در سطح استان مصدوم شدند.

 

 

 

وی با بیان اینکه بازه سنی مصدومین ۵ تا ۴۰ سال بودند افزود: ۲ کودک پنج ساله و ۱۰ ساله نیز در میان مصدومان حوادث چهارشنبه سوری وجود داشت که از ناحیه چشم و دست و پا آسیب دیده بودند و اکنون در بیمارستان های امام حسن(ع) و امام علی(ع) بجنورد بستری هستند.

 

وی تصریح کرد: بیشترین آسیب دیدگان در شهرستان های بجنورد با 8 نفر و اسفراین با 5 نفر بوده است، عنوان کرد: تاکنون ۱۲ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری از مراکز درمانی خراسان شمالی ترخیص شده اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: سال گذشته نیز ۲۷ نفر در جریان برگزاری آیین چهارشنبه سوری و حوادث مربوط به آن در سطح استان مصدوم شده بودند.

 

دکتر دولت‌آبادی با بیان اینکه ۳۵۰ نیروی شاغل در اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان در روز چهارشنبه سوری آماده باش بودند، افزود: همچنین تمامی ۵۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای و پایگاه اورژانس هوایی، مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان، واحد مدیریت بحران دانشگاه و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان در این شب آمادگی کامل داشتند


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۳۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...