گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۱۰۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۴۷۵۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٨/٢٣ - ۵۷۹ مورد

10 کشته در تصادف اتوبوس و کامیون در بجنورد

شنبه ١ آذر ١٣٩٣ ساعت ١٤:٥١ ب.ظ   ( بازدید : 996 نفر )


تصادف 3 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در خراسان شمالی ۱۰ کشته و 73 زخمی بر جای گذاشت که بالاترین کشته و زخمی به خاطر برخورد کامیون در حوزه انتظامی شهرستان بجنورد و در نزدیکی روستای 'بدرانلو' با اتوبوس حامل عزاداران حسینی که از مشهد راهی بابل بود، برخورد کرد که منجر به کشته و یا مجروح شدن 40نفر شد.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: شمار قربانیان سانحه رانندگی برخورد کامیون با اتوبوس در جاده بجنورد - جنگل گلستان به 10 نفر رسید.

به گزارش ایرنا، دکتر 'علی حق بین' اظهار کرد: اکنون حال 6 نفر دیگر از مصدومان این سانحه رانندگی که ساعت 4.5 سحرگاه به وقوع پیوست وخیم است و پزشکان سرگرم ارایه خدمات درمانی برای نجات آنان هستند.

وی احتمال افزایش تعداد کشتگان این سانحه رانندگی را بعید ندانست.

این مسوول درمانی خراسان شمالی گفت: 12 نفر از مصدومان برخورد کامیون با اتوبوس به صورت سرپایی مداوا شده اند.

وی اضافه کرد:تمام تجهیزات پزشکی برای مداوای مصدومان حادثه رانندگی برخورد کامیون با اتوبوس در اورژانس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به خدمت گرفته شده است.

بامداد امروز یک دستگاه کامیون در جاده بجنورد - جنگل گلستان در حوزه انتظامی شهرستان بجنورد و در نزدیکی روستای 'بدرانلو' با اتوبوس حامل عزاداران حسینی که از مشهد راهی بابل بود، برخورد کرد که منجر به کشته و یا مجروح شدن 28 نفر شد.

مسیر کوهستانی بجنورد - جنگل گلستان، به علت عرض کم و دوطرفه بودن، پرحادثه ترین محور ارتباطی خراسان شمالی است که به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و شمال کشور، سالانه میلیون ها مسافر از آن عبور می کنند


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۱۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...