گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۳۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۱۵۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۵۶۸۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٨/٢٣ - ۵۷۹ مورد

امدادرسانی اورژانس هوایی استان به 2 مصدوم در راز و جرگلان

یكشنبه ٢٨ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٢:١٠ ب.ظ   ( بازدید : 327 نفر )


رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با تلاش تیم پایگاه اورژانس هوایی استان در روز گذشته(جمعه)، دو بیمار اورژانسی راز و جرگلان به بیمارستان اعزام شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ تقی دولت‌آبادی با اشاره به روز پُرکار امدادگران هوایی استان اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی با مرکز ارتباطات استانی اورژانس 115 مبنی بر مصدومیت شدید جوانی 23 ساله که در اثر واژگونی موتورسیکلت در روستای حصارچه از توابع شهرستان راز و جرگلان دچار آسیب شدید شده بود، بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام و مصدوم برای ادامه روند درمانی به بيمارستان امام علی(ع) بجنورد منتقل شد.

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: مأموریت دوم نیز در همین روز، در پی حادثه سقوط بانوی 60 ساله در شهر راز صورت گرفت که این مصدوم نیز به دلیل شدت جراحات توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اعزام شد.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی وزارت بهداشت توسعه خدمات اورژانس هوایی و پوشش خدمات در مناطق روستایی و مناطق صعب‌العبور است که اورژانس هوایی استان در این زمینه همواره در میدان خدمت‌رسانی بوده است


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۲۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...