گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۵۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۲۷۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۵۶۵۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٨/٢٣ - ۵۷۹ مورد

پیام تبریک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان شمالی به مناسبتهفته دفاع مقدس

سه شنبه ١ مهر ١٣٩٣ ساعت ٩:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 862 نفر )


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان شمالی هفته دفاع مقدس را که حماسه بی بدیل ملت غیور ایران اسلامی و بسیجیان دریادل و آزاده در هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ، متن این اطلاعیه بدین شرح می باشد؛
۳۱شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است، روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورند.
آری، جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.
دکتر محسن رعنایی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران ، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان قهرمان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایند.


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۲۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...