گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۴۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۰۶۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۴۴۴۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٨/٢٣ - ۵۷۹ مورد

تجهیز و نوسازی اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی از خدمات برنامه طرح تحول سلامت است

شنبه ٣١ شهریور ١٣٩٧ ساعت ١٠:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 438 نفر )


با اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت که یکی از اهداف آن بهبود وضعیت بخش های اورژانس بوده است ، اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی دانشگاه تجهیز و نوسازی شده اند.

به گزارش « وب دا » رئیس سازمان اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه به مناسبت 26 شهریورماه « روز فوریت های پزشکی و اورژانس » و چهل و سومین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی ، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی وبخش های اورژانس بیمارستان های دانشگاه بیان کرد : پرسنل اورژانس در سوانح و حوادث نخستین مواجهه را با مصدومان دارند و همواره با صبر و بردباری خدمات اولیه را که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت حیاتی سانحه دیدگان دارد به آنان ارائه می دهند.
دکتر « تقی دولت آبادی » به بهبود وضعیت اورژانس با اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت : با اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت از سال 93 تاکنون ، تجهیزات اورژانس 115 ارتقایافته ، زیرساخت ها بهسازی و استاندارد سازی شده و خدمات با کیفیت بیشتری ارائه و سطح رضایت مندی بیماران نیز افزایش یافته است.
وی در ادامه افزود :کاهش زمان رسیدن اورژانس به بالین بیمار ، کاهش زمان رساندن بیمار به مراکز درمانی و افزایش تعداد متخصصان طب اورژانس در مراکز اورژانس نیز از اهدافی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.
این مسئول در پایان یادآورشد : در حال حاضر 32 پایگاه ثابت شهری و جاده ای در استان بغیر از شهرستان اسفراین وجود دارد و 190 نفر در بخش اورژانس پیش بیمارستانی فعالیت دارند


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۱۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...