گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۴۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۱۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۶۴۵۱۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٦/٨/٢٣ - ۵۷۹ مورد

آغاز اجرای طرح تابستانه اورژانس 115 در پیک دوم سفرها از امروز

دوشنبه ٦ مرداد ١٣٩٣ ساعت ١٥:٢ ب.ظ   ( بازدید : 838 نفر )


اجرای طرح تابستانه اورژانس 115 با هدف خدمت رسانی به مسافران و زائران امام الرضا(ع) در محورهای استان از امروز شروع شد

 مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت : در اجرای این طرح، 30 پایگاه با 170 نفر نیروی انسانی و مجهز به یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمت رسانی به مسافران تابستانی و زائران امام رضا (ع) در محورهای ارتباطی استان و درون شهری آماده به خدمت میباشند .

وی آماده باش همه پایگاه های فعال شهری و جاده ای اورژانس 115 در کل استان، استقرار آمبولانس همه پایگاه های جاده ای در مکان مناسب و در مجاورت حاشیه جاده، آماده باش اورژانس 115 و بیمارستانها و اطاقهای عمل و تامین کادر پزشکی و پرستاری و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و پیش بینی آمبولانس های یدک برای پشتیبانی آمبولانس های فعال را از اقدامات اجرایی در این طرح اعلام کرد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: ستاد هدایت امور درمان دانشگاه برای پذیرش و انتقال بیماران از استان های همجوار و مراکز درمانی استان به مراکز تخصصی و فوق تخصصی 24 ساعته فعال خواهد بود.

رعنایی افزود : آمبولانس های 115 همه روزه از ساعت 8 الی 12 و بعدازظهر ها از ساعت 17 الی 21 در حاشیه جاده ها و در معرض دید مردم مستقر می شوند تا جهت افزایش امنیت خاطر مسافران محترم و همچنین امداد رسانی سریع آمادگی لازم را داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد : مرحله دوم این طرح کشوری از تاریخ  5 مردادماه لغایت 5 مهرماه سال جاری اجرا خواهد شد .

همچنین پیش بینی لازم جهت پاسخگویی به حوادث پرتلفات با رویکرد نقاط حادثه خیز استان و وجود ذخیره تجهیزات مصرفی ، دارو و لوازم مورد نیاز در پایگاههای اورژانس 115 صورت گرفته است


منبع : مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
آرم اورژانس115 (۸۰۱۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...